Orken försvann..

TOTALT… Hamnade i en hög på köksgolvet som Förövrigt är mer ett lergolv än något annat… 


Kläderna på lite som förr när jag kunde gå en timme i ytterkläder när jag kom hem … 


Aslan har fått ett ben o kämpa med, han har inte fått vad han borde på två dagar så lite jobb med käkarna iallafall 👍🏼Precis lika illa med hemmet o jag som haft besök i huset nåja… Det bästa med besöket var att det var trevligt 😍 OCH VATTNET ÄR FIXAT 🙏🏼🙏🏼 fast jag frågade om han var  här för att rensa rören.. Vaddå han är rörkrökare tyckte frågan var relevant eller⁉️ kanske mer pinsam.. 😂😂 gott skratt, hann inte bju på kaffe men några ord o så VATTEN – UNDEEBART ❤️❤️


Tanken var att ta golv o plocka ner o in tvätt men planer är till för att ändras eller hur 😉.. 

Börja med att hoppar ur ytterkläder o i pyjamas … Täcke o kudde o soffa.. Sängen får vänta… 


Känslan av att vara otillräcklig o ett gnagande dåligt samvete tror jag dessvärre är svår att tvätta bort.. Hjälp, kom , jobba, hundvakt, jobba , rida, jobba, kan du, jag behöver, glömde du NEJ JAG HAR INTE GLÖMT , JAG TÄNKER PÅ DET HELA TIDEN, MINNS VILL MEN NÄR OCH HUR ⁉️DET SNURRAR I TREHUNDRA OCH  JAG VET INTE HUR JAG SKA FÅ TILL DET‼️😁‼️

dåligt samvete mot Aslan, barnen… Mot mig själv med för den delen.. Jag förfaller… 

Dåligt samvete vilket slöseri med energi och ändå..

Tja det var mina kvällstankar… Imorgon är en ny dag o det ser jag fram mot 👍🏼 till dess….


Fortsatt skön måndag 🙏🏼 kvällsrundan var kolmörk o underbart skön… 

Lämna en kommentar