18 november

Så var fredagen här och jag känner mig mest irriterad , katten ni vet MR SIMBA.. Han gillar inte regn o fukt som jag , japp där är vi lika ..så vara ute på natten passar inte herrn … Alltså är det tredje natten jag väcks vid 2-3 hugget… Irriterad gick jag upp vid halv tre o gav honom mat , tänkte att han Brukar somna efter mat o låda… Aslan studsar igång , energikraftverket snurrar bak i rumpan så man tror att hela gården behöver lysas upp .

Medan jag  säger gå o lägg dig det är natt… Simba får mat o jag ska lägga mig gnyr han till , men trött som jag dundrar han ner på golvet o somnar  om… 

Fredag tidig morgon dags för tvätthämtning  o lämning.. Möte..städ..fix..fika med fd kollega… Efter jobb agera taxi, skulle behöva vila..packa till morgondagen o sen sova hos söner inatt.. Ikväll stannar Aslan där o jag åker in o gungar till Kalle Baah helt fucking ärligt så är jag sååååå trött så undrar om tändstickor i ögonen funkar utan att folk undrar?!

Inatt en natt av drömmar, oroliga, vackra o minnesfulla … En salig blandning Nenne med familj i en folkabuss trevligt trevligt, pratar om livet efter vi sågs sist .. En gravid kvinna ( jag vet 😁😁😁 vem , vill inte mer nu.. ) som beter sig illa o drogar ner ett av mina barn, jag arg😈😈  jag kommer ihåg fragment som ni märker o oroas av vem som kommer bli en ängel nu för gravida kvinnor brukar vara ett tecken… Känslan i kroppen efter nattens dröm o irritation av små stampande tassar o nafs i hakan är kvar i kroppen .. Jag har något att jobba på idag 🙃

Fredag ska vara skön känsla, avslappning , lycka, förväntan o njutning… Eller hur känner du⁉️

Helgen är fullspäckad.. Idag har ni koll på , imorgon Jönköping och DM i styrkelyft, söndag jobba, laga mat o tvätta ( har ju kallvatten 👍🏼 ) 

Sen leta ny bloggportal.. Inga förslag har kommit från dig som läser, har du något bra SKRIV TILL MIG 👍🏼❤️

Vad pysslar du med i helgen?  

En önskan skulle vara SNÖ!! Snälla snälla den här lervällingen och tokonda leder av regnet o fukten tar kål på orken.. Snö ger ljus o värme på insidan.. Utsidan kan man klä med underställ o ulltröja men fukten går igenom allt ! VIDRIGT!

Så snö snälla snälla vädergudar ge oss snö NU 🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️

Nehej lika tråkigt idag utan bilder.. Ni kollar väl Insta shisaie tillsvidare så hoppas jag vi loggar in på en ny bättre portal från måndag MED BILDER IGEN 👍🏼😉

Puss på nosen ha en härlig dag 😘

KÄRLEK & RESPEKT 

HAKUNA MATATA ☕️☕️

Lämna en kommentar