19 november 

Tidig lördag morgon.. Simba i knäet.. Aslan snusar under bordet o smaskar förnöjt , drömmer om märgbeney från igårkväll kanske ⁉️ morgonen är mörk som den brukar vara så här års o koppen den är… TOM‼️ vänta måste lyfta bort katten o fylla på kaffet…KATASTROF JU…! ☕️

Nu kan vi andas ut ….

Lördag efter en mycket regnig fredag , med tokvärk värre än någonsin .. Men fylld med grymt mysiga o härliga människor gjorde den på topp.. Tidigt in till jobbet fick ren tvätt o skickade bort smuts.. ( så skulle det vara här med nu ligger tvätten i högar o inväntar söndag )

Städ, fix o trix .. Sprang på någon som gjorde mig glad att se , Hem stekte blodpudding mmmm …med lingon på 😍 promenad i lervällingen o spöregnet sen in o testa vattnet o värmen ,ny varmvattenberedare 👍🏼 på 48′ var det ljummet, kanske var  för snabb ⁉️ nytt försök om en stund ,annars får det bli ett samtal igen👍🏼

Mot Norrköping o Waynes coffehouse fika med fd kollega kul att prata lite skit, höra om planerna framåt 💕

Sen hämta son o flickvän, de handlade Aslan o jag promenerade sem körde vi hem dem.. Hemåt för lite soffhäng , Aslan smaskade märg o jag drack kaffe innan bilen styrde tillbaka Till Norrköping , denna gång vart målet brudarna , ARBIS och Kalle Bah.. Slutsålt o mycket folk , trots det sprang jag bara på tre kändisar. Bra kväll gungade knäna varma.. Log o bara var❤️

Hemåt i natten, Simba hoppade in … Aslan blev glad o inom loppet av 20 min låg jag i sängen log o både jag o djuren somnade…

Vaknar av tassar på bröstkorgen klockan är 4… Ca tre timmars sömn inatt not good 👎🏼😁

En heldag i Jönköping o styrkelyft.. Sonen tävlar o idag står han på pallen tror jag 👊🏼👍🏼❤️

Aslan hänger på Valla med Suss o familj.. Så strax packa lite mat o godis.. Kl 9:00 ska gänget hämtas upp o dagen börja.. Tre bröder o morsan på äventyr, del 1…

Idag börjar oxå mysterievirkningen , likt  en adventskalender dyker det upp delar av beskrivningen varje dag med start idag, garnpaket  är beställt så jag är redo 👍🏼

Min lördag inne i en lokal i Jönköping o med stora delar av familjen , kan det bli bättre .. Klart det kan MEN idag känns som en bra Dag OCH DET ÄR BRA👍🏼

Tidningsbudet drog förbi… Kaffet sånär som på en svälj slut.. Så vad sägs om en dusch , frulle o promenad? Japp så får det bli 👍🏼

EN TÄNKVÄRD TANKE.. Att ljuga och  undanhålla sanning sårar o förstör .. tids nog kommer det fram.. Ser snaran bli trång runt halsen , lögner föder nya lögner , säger som Leif GW Persson.. Man måste ha ett jäkla bra minne om man ska klara sig under tiden till man  avslöjas….sanningen kommer alltid fram 👍🏼

KÄRLEK & RESPEKT 

HAKUNA MATATA – gör att man blir glad 😀

Lämna en kommentar