14 november

Måndag morgon god morgon ⁉️


Nej jag har inte malt bönorna själv, har ingen kvarn 😘, men vatten ur kran o bryggt kaffe får vara gott nog… Men har klurat på att hitta En gammal kaffepanna att koka i ute på elden💕

Att ha vatten i kran känns det som en lyx just nu.. Idag kl 8:30 ska han komma han som lyst med sin frånvaro .. Rörmokaren , återigen kan jag bara konstatera att jag inte förstår mig på VARFÖR man behöver tjata när man vill beställa en tjänst, köpa ett jobb… Var har servicekänsla o önskan om kundnöjdhet tagit vägen ⁉️ eller vänta nu Admir o jag jobbade ihop i tre år o funderade ofta på det.. Ett år sedan jag slutade sååååå det är inget nytt.. 🙃😁🙃

Nu kommer han iallafall så får vi se vad som händer …


Idag blir det sista rycket i nya lgh och städa den.. Flyttstäd så ja du hänger med ugn osv… I eftermiddag kommer gästen o då har vi även förgyllt två andra gästers dag med en varsinn ny soffa… Hemma ikväll blir det bädda ihop sängen igen nu är täcken torra… Utrensningen av kläder är ihopvikt, skor sorterade efter Lindas genomgång när hon var här igår 🙏🏼


Riktigt kul o skönt o nu även tomt i lådorna så jag kan plocka om o få tomma lådor att förvara annat i 👍🏼

VÄLKOMNA PÅ ÅTERANVÄNDNINGSLOPPIS

SÖNDAG DEN 27/11 kl 16:30

Jag bjuder på glögg o pepparkakor

TRÄNINGSKLÄDER , VANLIGA KLÄDER & SKOR… INLINES, KANGOOJUMPS m.m

Så då landar vi tillbaka på nu idag den här veckan.. En vecka med flera dagar i Linköping, nya lgh .. Skruva skruva… Så veckostäden den här veckan blir komprimerade till slutet av veckan.. Kranskvällen på Akleja i mitten innan det vänder mot helg igen o då Kalle Bah på Arbis, fika med fd kollega o DM i Jönköping med sonen .. Två bröder med också så DET blir mysigt ❤️ Aslan får mysa i Linköping hos Sus o familj söndagen sen blir det hemmahäng för honom o mig 🙏🏼 


veckan som kommer en liten plan .. Om den håller njae det tror jag knappt men.. Det finns en plan LYSANDE SICKAN då kör vi först ut MÅNDAG ❤️


Leendet på, en kopp kaffe till sen rockar vi loss här ute.. Häng på 😘


KÄRLEK & RESPEKT 

HAKUNA MATATA 😉

Lämna en kommentar