Vissa dagar får man..

.. Begrava och lägga till historien helst inte ägna en tanke till åt .. 

Började illa.. Ja starten tog jag imorse.. Sen fick jag veta att jag sänder ut negativa signaler och det är inte min avsikt, mår jag inte bra fast jag tror det så energierna tränger ut till min omgivning eller är det en misstolkning…

  
Datastrul, språkförbistringar, lönestrul ja om vi säger så här för att göra listan kort.. Vad har varit bra idag?! 

Det goda skrattet ihop med en kund som jag tränat en del med tidiga mornar det var länge sen vi sågs kul😃

Att teamet på Louis DeGeer verkar haft en bra dag, grym föreläsning o härliga möten med seniorer.

Jessica som kom med tre jackor som räddaren i nöden nu när jag kryper ur den rosa eran av mitt liv påväg in i den murrigare  mer tråkiga delen.. 

Ett gött samtal med lönetjeja tjöta tjöta lite underbart när man stöttar upp varandra 🙏🏼

Det finns alltid något att vara glad för även en dag som denna! Gud vad jsg längtar till imorgon!! Ny dag nya möjligheter 👍🏼👊🏼

  
Tack o hej nu drar jag mig… 😘

Lämna en kommentar